bg

Partnerzy akcji

Akcja miała charakter ogólnopolski i budziła zainteresowanie. Wspierały ją duże ogólnopolskie media oraz partnerzy logistyczni.
Dowiedz się więcej

Mieliśmy wsparcie

Jagoda Masterchef Junior
Dowiedz się więcej

Mieliśmy wsparcie

Akcja miała charakter ogólnopolski i budziła zainteresowanie! Mogliście o niej usłyszeć dzięki Media Patronom. Partnerem Akcji portal Wp.pl. O #ZDROWOROSNA przeczytaliście w znanych magazynach kulinarnych takich jak Moje Gotowanie i Moja Sielska Kuchnia. Wspierali nas również największe w Polsce serwisy parentingowe: Parenting.pl, Mamotoja.pl i Miastodzieci.pl. Patronat nad #ZDROWOROSNA objęły także czasopisma ogrodnicze i lifestylowe: Mój Piękny Ogród i Sielskie Życie.
Dowóz produktów na czas zapewniali partnerzy logistyczni: GLS oraz Raben.